Ako reklamovať, vymeniť alebo vrátiť tovar
Nevešajte hlavu, vašu žiadosť vybavíme :) Prečítajte si pozorne postup ako najjednoduchšie urobiť reklamáciu alebo výmenu tovaru:
Urobte si protokol
https://www.dancemaster.sk/index.php?route=account/return/add
Otvorí sa vám aplikácia na zadanie vašej reklamácie.
Po odoslaní budete presmerovaní na tlač protokolu.
Zabalte tovar spolu s kópiou protokolu
a kópiou dokladu o kúpe
Objednajte si si zvoz dotovaný cez Zásielkovňu
https://www.dancemaster.sk/zasielkovna-zvoz-sk , alebo pošlite tovar na adresu
DanceMaster, Južná trieda 5, 040 01 Košice
Po zaplatení "zvozu" obdržíte mailom čiarový kód
pre podanie tovaru na Zásielkovňu
Tovar pošlite cez Zásielkovňu (najbližšiu pobočku)
https://www.zasielkovna.sk/pobocky, kurierom, alebo poštou. Na našu adresu.
Ako komunikačný kanál používajte výhradne mail help@dancemaster.net,
prípadne telefon +421 221 020 838 prosím. Iné komunikačné kanály ako SMS,
WhatsApp, Messenger apod. neakceptujeme.