Ako reklamovať, vymeniť alebo vrátiť tovar
Nevešajte hlavu, vašu žiadosť vybavíme :)
Prečítajte si pozorne postup ako najjednoduchšie urobiť reklamáciu alebo výmenu tovaru:
- Urobte si protokol https://www.dancemaster.sk/index.php?route=account/return/add
- Do mailu vám príde PDF dokument - protokol, ten vytlačte
- Zabalte tovar spolu s kópiou protokolu a kópiou dokladu o kúpe
- Objednajte si si zvoz dotovaný cez Zásielkovňu https://www.dancemaster.sk/zasielkovna-zvoz-sk , alebo pošlite tovar na adresu DanceMaster Južná trieda 5, 040 01 Košice
- Po zaplatení "zvozu" obdržíte mailom čiarový kód pre podanie tovaru na Zásielkovňu
- Tovar pošlite cez Zásielkovňu (najbližšiu pobočku) https://www.zasielkovna.sk/pobocky , alebo poštou.
- Ako komunikačný kanál používajte výhradne mail help@dancemaster.net, prípadne telefon 0903 629230 prosím. Iné komunikačné kanály ako SMS, WhatsApp, Messenger apod. neakceptujeme.